loading...
آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ
نوین مارکتینگ بازدید : 19 پنجشنبه 25 مهر 1398 نظرات (0)

همه چیز در تبلیغات آنلاین وابسته به نتایج و آمار است. به همین علت گزار‌ش‌ها جمع بندی نتایج گوگل ادز بسیار مهم  است. گزارش‌ها به مدیران کمپین‌ها کمک می‌کنند که نگاهی به پیشینه کار خود بیندازند. برای مشتریان و یا مدیران نیز این گزارش تنها راه آگاهی از کارایی یک کمپین و یا بحث پیرامون نتایج آن است.

گزارش‌دهی کار سختی است. بیایید با هم موارد مهم برای یک گزارش جمع بندی نتایج گوگل ادز خوب را بررسی کنیم.

جمع بندی نتایج گوگل ادز

انتخاب شاخص‌ها

شاخص‌ها اساس هر گزارش ادوردز هستند. صدها شاخص مختلف نظیر تعداد کلیک، تعداد نمایش، نرخ کلیک، نرخ تبدیل، هزینه به ازای کلیک و غیره در گوگل ادوردز وجود دارد و اکثر آن‌ها توسط مدیر کمپین برای بهینه‌سازی آن استفاده می‌شود.

اما همه‌ آن‌ها برای گزارش جمع بندی نتایج گوگل ادز جذاب نیستند. با توجه به اهداف کسب و کار، بر مهم‌ترین‌های آن‌ها متمرکز شوید. یک گزارش گوگل ادز خوب ارزشمندترین اطلاعات برای خواننده را در بر دارد.

تقریباً همه مشتریان می‌خواهند مقایسه‌ای میان میزان هزینه پرداختی و میزان درآمد دریافتی داشته باشند. اگر می‌خواهید این داده را به آن‌ها بدهید، گزارش شما باید حاوی شاخص‌هایی مثل هزینه به ازای درآمد، تعداد تبدیل‌ها، میانگین میزان هزینه به ازای تبدیل، سود و زیان باشد.

جمع بندی نتایج گوگل ادزاما همه این شاخص‌ها وابسته به اهداف کارزار یا کمپین  هستند. این چند مثال را در نظر بگیرید:

  •       شما یک کارزار جستجو را برای فروشگاهی آنلاین را مدیریت می‌کنید. در این حالت، به راحتی می‌توانید نرخ تبدیل را دنبال کنید. شما قادرید که کل فرآیند فروش را بررسی کنید و گزارش جمع بندی نتایج گوگل ادز شما حاوی تعداد تبدیل‌ها، هزینه به ازای درآمد، نرخ تبدیل و سود خواهد بود.
  •       شما مدیر کارزار نمایشی یک نام تجاری هستید. هدف اصلی از این کارزار رساندن پیام نام تجاری به حداکثر تعداد ممکن از افراد هدف است، نه تبدیل کردن آن‌ها. در این مورد، بازدیدها، کلیک‌ها و نرخ کلیک بسیار مهم هستند. حتی تعداد اشتراک‌گذاری هم می‌تواند جایگاهی در گزارش شما داشته باشد.

 

یک گزارش جمع بندی نتایج گوگل ادز خوب منطبق با نیازهای کاربران شما، بازار کسب و کار، اهداف شما از کارزار برای مدت زمانی است که اجازه تهیه داده‌های کافی را به شما می‌دهد.

مقایسه شاخص‌های اصلی با نتایج دوره‌های زمانی قبلی

انتخاب دوره زمانی پیشفرض برای گزارش نیز اهمیت زیادی دارد. شما به  زمان کافی برای نمایش اطلاعات مفید از شاخص‌های مورد نظر نیاز دارید.

پس از انتخاب شاخص‌های مناسب، ارزیابی کارایی شما اهمیت به سزایی دارد. بهترین راهکار، مقایسه شاخص‌ها با دوره‌های زمانی مشابه قبلی است. گوگل ادز این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. گزارش شما هم باید به همین گونه باشد.

مقایسه با دوره‌های زمانی قبلی

در اکثر موارد شما شاخص‌ها را با دوره زمانی قبلی مقایسه می‌کنید. مثلاً اگر شما هر هفته گزارش‌دهی می‌کنید، می‌توانید نتایج را با هفته قبل از آن مقایسه کنید. برای گزارش‌های ماهیانه هم می‌توانید همین کار را انجام دهید. استفاده از این روش به شما اجازه می‌دهد که به طور منظم کارایی اصلاحات انجام شده روی کمپین را رصد کنید.

این اطلاعات نمایش دهنده‌ درصد رشد کمپین میان دو دوره زمانی است.

مقایسه با دوره زمانی مشابه در سال قبلی

دوره‌های زمانی خاصی وجود دارند که روش پیشین برای آن‌ها قابل استفاده نیست. برای کسب و کارهای فصلی و یا فروش سال نو بهتر است که نتایج با دوره زمانی مشابه در سال قبل مقایسه شود.

این دوره‌های زمانی به قدری مشخص و خاص هستند که مقایسه آن‌ها با هفته یا ماه قبل اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد. هیچ دوره زمانی در سال مشابه روزهای سال نو نیست. اگر کارزاری برای فروش سال نو دارید، بایستی شاخص‌های آن را هفته به هفته با مدت مشابه در سال قبلی مقایسه کنید.

ادامه مقله: کوتاه‌ترین زمان برای جمع بندی نتایج گوگل ادز

نوین مارکتینگ بازدید : 33 دوشنبه 22 مهر 1398 نظرات (0)

وقتی از دنیای پر رقابت گوگل ادز صحبت می‌شود، پیدا کردن راهی برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل  (CPC)  برای عبارت‌های کلیدی کمپین تبلیغاتی، گامی ضروری برای گرفتن نتیجه هرچه بهتر از تبلیغات و موفقیت هرچه بیشتر است. بسته به حوزه کاری، محصولات و مکان‌هایی که می‌خواهید در آن تبلیغات کنید، ممکن است کاهش هزینه تبلیغات در گوگل سخت باشد، اما همیشه رعایت برخی نکات کلی می تواند به شما کمک کند:

کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

1. کاهش قیمت پیشنهادی راهی باورنکردنی برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

کاهش قیمت های پیشنهادی خود، ابتدایی‌ترین راه برای کاهش هزینه متوسط به ازای هر کلیک کمپین تبلیغاتی گوگل است. با کاهش قیمت پیشنهادی شما به گوگل، در واقع حداکثر قیمتی که گوگل برای هر کلیک روی تبلیغ شما دریافت می‌کند را کاهش می‌دهید.

در صورتی که کمپین تبلیغاتی شما به طور میانگین موقعیتی بالاتر از سه داشته و در حال حاضر از لحاظ بودجه محدودیت داشته باشید، می توانید قیمت پیشنهادی خود را کاهش دهید، چرا که قیمت‌های پیشنهادی کمتر منجر به هزینه متوسط کمتری برای هر کلیک خواهد شد. با اینکه به این ترتیب موقعیتی که تبلیغ شما نشان داده می شود نیز کمی افت می کند، اما همچنان می‌توانید کلیک‌های بیشتری را با بودجه یکسان داشته و در زمان بیشتری تبلیغ کنید. بنابراین بیشتر در موتور جستجوی گوگل نشان داده خواهید شد و به همین ترتیب احتمال تولید مشتری راغب نیز برای شما افزایش می‌یابد.

از زمان معرفی اطلاعیه اخیر گوگل درباره بهبود الگوریتم‌های یادگیری ماشین و قیمت پیشنهادی خودکار، بسیاری از بازاریابان از این طریق کمپین بازاریابی خود را مدیریت می‌کنند، زیرا این روش زمان زیادی را برای آنها ذخیره می‌کند. گوگل همه چیز را به دست می گیرد، از تنظیم قیمت‌ها گرفته تا نظارت روی آنها!

هرچند، اگر واقعا می‌خواهید روی همه چیز کنترل کامل داشته باشید، باید همه چیز را به صورت دستی کنترل کنید. به این ترتیب می‌توانید روی عبارت‌های کلیدی تمرکز کنید که واقعا عملکرد خوبی دارند و بعد برای آنها قیمت پیشنهادی تنظیم کنید.

مسئله دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که می‌توانید قیمت پیشنهادی برای عبارت‌های کلیدی را کاهش دهید و همچنان تبلیغات خود را در موقعیت‌های بالای صفحه نتایج جستجو نشان دهید. به مثال زیر توجه کنید:

همانطور که می‌بینید، قیمت پیشنهادی این عبارت کلیدی بیش از مقداری است که برای یک تبلیغ در صفحه اول نتایج جستجو لازم است و شما می‌توانید قیمت پیشنهادی را کاهش داده و همچنان عملکرد خوبی داشته باشید؛ چیزی که اغلب استراتژی‌ها به دنبال آن هستند.

کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

به خاطر داشته باشید که پیشنهاد دستی قیمت به خودی خود تکنیک خاصی برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل به حساب نمی‌آید. شما باید کاملا حواس خود را جمع کرده و ببینید کمپین تبلیغاتی، گروه‌های تبلیغات و عملکرد عبارت‌های کلیدی چگونه است و بعد تغییرات لازم را اعمال کنید.

2. رویکرد خود را برای عبارت‌های کلیدی تغییر دهید

تغییرات جدیدی عبارت‌های کلیدی:

فرض کنیم می‌خواهید کمپین تبلیغاتی جدیدی برای یک گلفروشی راه اندازی کنید اما رقابت شدیدی بر سر عبارت‌های کلیدی مربوط به این شغل وجود دارد. از آنجا که شما یک کسب و کار استارت آپ کوچک هستید، نمی‌توانید بودجه زیادی برای تبلیغات گوگل اختصاص دهید. اینجا، می توانید به خوبی از جستجوی عبارت کلیدی اضافه و بیشتر استفاده کنید. یکی از ابزارهای خوبی که به شما برای پیدا کردن عبارت‌های کلیدی جایگزینی که هزینه کمتری دارند کمک به می کند، کیورد پلنر Keyword Planner  گوگل ادز است.

می‌توانید از روش‌های زیادی برای پیدا کردن عبارت‌های کلیدی جدید استفاده کنید. همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده می کنید، می‌توانید عبارت‌های کلیدی خود را اجرا کنید تا ایده‌های جدیدی بگیرید. وقتی چنین کاری انجام دهید، می‌توانید نتایج را بر اساس میزان رقابتی که بر سر آن وجود دارد فیلتر کرده و عبارت‌های کلیدی که کمترین رقابت را دارند پیدا کنید.

یک گزینه خوب دیگر برای پیدا کردن عبارت‌های کلیدی جدید، اعمال یک فیلتر دیگر در ابزار کیورد پلنر است، اما این بار باید از ستون Suggested Bid استفاده کرده و عبارت‌های کلیدی نمایش داده شده را از متوسط هزینه قیمت بر اساس کلیک (CPC) بالا به متوسط هزینه کم مرتب کنید.

با انجام این شکل از جستجوی عبارت کلیدی، می توانید گزینه‌های بسیار خوبی برای بهبود عملکرد کمپین تبلیغاتی خود و کاهش هزینه تبلیغات در گوگل در حین کاهش متوسط هزینه های CPC پیدا کنید.

کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

از عبارت‌های کلیدی طولانی استفاده کنید

اگر حوزه کاری که در آن تبلیغات می کنید رقابت بسیار بالایی وجود دارد، احتمالا قیمت متوسط CPC کمپین تبلیغاتی شما بسیار بالا خواهد بود.

در این مورد، به منظور اجتناب از عبارت‌های کلیدی گران قیمت، می‌توانید با جستجو سعی کنید عبارت‌های کلیدی طولانی جایگزین پیدا کنید.

عبارت‌های کلیدی طولانی، امتیاز کیفیت بالاتری هم دارند و داشتن امتیاز کیفیت بالاتر، موثرترین راه برای کاهش CPC  و در کل کاهش هزینه تبلیغات در گوگل است در حالی که در آن واحد موقعیت متوسط شما را نیز حفظ می کند.

به خاطر داشته باشید که گوگل رتبه تبلیغات را با ضرب بیشترین قیمت پیشنهادی CPC در امتیاز کیفیت شما محاسبه می‌نماید. به همین ترتیب، عبارت کلیدی طولانی‌تر با امتیاز کیفیت بالاتر صرفه اقتصادی بیشتری برای کمپین تبلیغاتی شما داشته و به شما برای کاهش هزینه‌های کلی CPC کمک می کند.

پست با عنوان ” جستجوی کلمه کلیدی برای کسب و کارها، آموزش ساده و جامع” را بررسی کرده و ابزارهایی که می‌توانند برای شما چنین عبارت‌های کلیدی را تولید کنند پیدا نمایید.

یک نکته مهم دیگر: وقتی از عبارت‌های کلیدی طولانی استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید این عبارت‌های کلیدی حجم جستجوی مناسبی دارند چون حتی اگر امتیاز کیفیت این عبارت‌های کلیدی 10 از 10 باشد ولی حجم جستجوی پایینی داشته باشند، به درد کمپین تبلیغاتی شما نمی خورند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله مهم‌ترین نکات برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل با ما همراه باشید.

نوین مارکتینگ بازدید : 25 یکشنبه 21 مهر 1398 نظرات (0)

تبلیغات در جیمیل یکی از سرویس‌های جذاب پلتفرم گوگل ادز است. سرویسی که به شما اجازه می‌دهد تبلیغات خود را در بالای اینباکس کاربران جیمیل به نمایش بگذارید. اگر پیش از این از خدمات تبلیغات در گوگل استفاده کرده باشید؛ حتما می‌دانید که با بهترین و بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات هدفمند آنلاین روبرو هستیم. در این مقاله نوین مارکتینگ می‌خواهیم شما را با این سرویس گوگل آشنا کرده و نکات مهمی را درباره آن مطرح کنیم. چراکه ما در مجموعه نوین مارکتینگ به عنوان پریمیر پارتر گوگل، این سرویس را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کنیم.

تبلیغات در جیمیل

جیمیل چیست و چرا باید در آن تبلیغ کرد؟

از قدیمی‌ترین و با ثبات‌ترین سرویس‌های آنلاین، سرویس پست الکترونیکی یا ایمیل است. سرویس‌های پست الکترونیکی، مانند یک صندوق پستی آنلاین، فضایی را برای ارسال مکاتبات، فایل‌ها و به‌طور کلی نامه‌نگاری آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جیمیل نام تجاری سرویس پست الکترونیکی شرکت گوگل است. این سرویس به صورت کاملا رایگان در اختیار همه افرادی که حساب کاربری در وب‌سایت گوگل دارند قرار گرفته است. جیمیل تحولی بزرگ در سرویس‌های پست الکترونیکی محسوب می‌شود. اتصال این سرویس به سایر سرویس‌های گوگل (گوگل بیش از 100 سرویس آنلاین رایگان دارد.) اجازه حداکثر استفاده و بهره‌وری را به کاربران داده است. همین ویژگی‌ها نیز باعث شده است که در سال 2018 سرویس جیمیل بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون نفر کاربر فعال در سراسر جهان داشته باشد.

سرویس جیمیل در ایران نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ و اگرچه آمار دقیقی در این زمینه ثبت نشده است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که بیش از 80 درصد کاربران آنلاین و دارای گوشی هوشمند، دارای حساب جیمیل بوده و از آن برای ارتباطات رسمی خود استفاده می‌کنند. همین ویژگی‌های جذاب کافی است تا فضای جیمیل شخصی کاربران، محلی مناسب برای درج آگهی‌های شما باشد؛ اما این دلایل وقتی روش‌های هدف‌مندی نمایش آگهی در سرویس جیمیل را بدانید، بسیار جذاب‌تر نیز خواهد شد. بنابراین با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

با ویژگی‌های تبلیغات جیمیلی یا Gmail Ads آشنا شوید

تبلیغات جیمیلی یا Gmail Ads

تبلیغات جیمیلی یا Gmail Ads

تبلیغات جیمیلی گوگل با عنوان Gmail Sponsored Promotions در این پلتفرم نمایش داده می‌شود. این تبلیغات مانند یک ایمیل تازه، در بالای لیست ایمیل‌های رسیده برای مخاطبان، به نمایش گذاشته می‌شود. البته گوگل با نمایش یک آیکون کوچک سبز رنگ، تبلیغاتی بودن این پیام‌ها را به کاربر اطلاع می‌دهد. با کلیک کاربران روی این تبلیغات، آنها دقیقا مانند یک ایمیل ساده باز شده و اطلاعات اولیه آگهی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند. وجود دکمه CTA در این بخش نیز کاربر را به سمت وب‌سایت آگهی‌دهنده هدایت می‌کند.

اما این همه ماجرا نیست. شکل هدفمند سازی نمایش تبلیغات در جیمیل نیز مانند سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی گوگل، کاملا هوشمند و حتی شگفت‌انگیز است. گوگل به علایق، رفتار، جستجوهای کاربران و موضوع ایمیل‌های رسیده به آنها توجه بسیار زیادی دارد؛ و از طریق همین ویژگی‌ها نیز می‌تواند تشخیص دهد که کدام آگهی مناسب و مورد علاقه کدام گروه از مخاطبان است.

نوین مارکتینگ بازدید : 30 شنبه 20 مهر 1398 نظرات (0)

آیا تا به حال از بخش آنالیز استوری ‌های اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟ اگر نکرده‌اید زمان استفاده از آن فرا رسیده است.

این روزها استوری‌های اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر در روز دارند که 100 میلیون افزایش در کمتر از 2 سال. مردم عاشق استوری‌اند و اینستاگرام هم با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید برای استوری‌ها، کارش را برای تشویق کاربران و کسب و کارها به خوبی انجام می‌دهد.

استوری

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اینستاگرام، یک سوم پربازدیدترین استوری‌ها را صاحبان کسب و کار‌ها منتشر می‌کنند، همین موضوع بیانگر این است که شما هم باید وارد این بازی شوید. استوری‌ها بایستی بخشی اساسی از راهبرد بازاریابی اینستاگرامی شما را تشکیل دهند و برای این کار، نیاز دارید که چگونگی اندازه گیری کارایی استوری‌های خود را بیاموزید.

این راهنما، دقیقا همین موضوع را به شما آموزش می‌دهد.

در این راهنما تمامی شاخص‌هایی که در حال حاضر برای آنالیز استوری‌های اینستاگرام وجود دارند، بررسی شده است و به شما اطلاعاتی درباره‌ی چگونگی استفاده از این شاخص‌ها و توصیه‌هایی کاربردی برای بهبود آن‌ها آورده شده است.

اگر این موارد برای شما مناسب به نظر می‌رسد، ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید!

آنالیز استوری ‌های اینستاگرام: راهنمای کامل

شاخص‌های استوری‌های اینستاگرام

در مرحله‌ی اول، بد نیست فهرست کاملی از شاخص‌های حال حاضر استور‌های اینستاگرام را ارائه کنیم. شما با ادغام دو بخش Native Insights و Iconosquare اینستاگرام، که فعلا تنها پلتفرم‌های موجود برای استخراج داده هستند، شاخص‌ها را آنالیز می‌کنید.

فهرست شاخص به شرح زیرند:

  1. بازدید کننده یکتا (Reach)
  2. نمایش‌ها (Impressions)
  3. پیشروی‌ها (Taps forward)
  4. پسروی‌ها (Taps back)
  5. مجموع تعاملات (Total interactions)
  6. پاسخ‌ها (Replies)
  7. لینک‌های باز شده (Link opens)
  8. خروج‌ها (Exits)
  9. عبور کردن‌ها (Swipes away)
  10. نرخ اتمام (Completion rate)
  1. بازدید کننده یکتا

بازدید کننده یکتا: تعداد کاربران واقعی که استوری شما را دیده‌اند را بیان می‌کند. این مورد احتمالا مهم‌ترین شاخص آنالیز استوری‌های اینستاگرام است، چراکه دیدگاهی کلی از چگونگی دسترسی کاربران به استوری شما را نشان می‌دهد.

  1. نمایش‌ها

در حالی که شاخص بازدید کننده یکتا تعداد کسانی که استوری شما را دیده‌اند را بیان می‌کند، شاخص نمایش، تعداد دفعات نمایش استوری شما را نشان می‌دهد. در نتیجه به عنوان مثال، اگر یک نفر سه بار استوری شما را ببیند، استوری شما 1 بازدید کننده یکتا و 3 نمایش داشته است.

واضح است که همواره تعداد نمایش‌ها از تعداد بازدید کنندگان یکتا بیشتر بوده و برعکس آن غیرممکن است.

اگر مشاهده کردید که تعداد افراد بیننده‌ی استوری شما رو به کاهش است، به دنبال یافتن علت آن باشید. به طور معمول این مورد به دو دلیل روی می‌دهد.

نخست، تعداد افراد بیننده‌ی استوری‌های متوالی، به ترتیب کاهش می‌یابد. اگر تعداد زیادی استوری را در یک روز منتشر کرده‌اید، طبیعی است که هر چه به جلو بروید، تعداد بینندگان آن کاهش یابد. برای مثال، من چند روز پیش مجموعه‌ای شامل 6 تصویر را در اینستاگرام منتشر کردم. استوری اول توسط 306 نفر بازدید، 323 بار نمایش داشت. اگرچه همه‌ی استوری‌ها به دنبال هم و تقریبا همزمان منتشر شدند اما استوری آخر، فقط 185 بازدیدکننده و 202 بار نمایش داشته است. آماری که تقریبا یک و نیم برابر از استوری اول کمتر است.

نگران نباشید، این اتفاق کاملا طبیعی است. البته اگر نمودار بازدید شما به شدت منفی شد، شک نکنید که تعداد استوری‌هایی که در یک دوره‌ی زمانی کوتاه منتشر کرده‌اید بیش از حد زیاد بوده است.

استوری

دومین دلیل برای کاهش تعداد بازدیدکنندگان استوری نیز این حقیقت است که محتوای اشتراک گذاشته شده توسط شما، مخاطبان را به خودش جلب نمی‌کند. از تغییر موضوع و شیوه‌ی انتشار محتوا نترسید و با بررسی داده‌های مربوط به محتواهای مختلف، نتایج خود را بهبود ببخشید. همچنین می‌توانید کمی درباره‌ی مخاطبان خود در اینستاگرام تحقیق کنید و از نظرسنجی‌های استوری اینستاگرم برای پرسش مستقیم از آن‌ها و فهمیدن آنچه که می‌خواهند ببینند استفاده کنید. شاید آن‌ها از دیدن محتوای مربوط به تبلیغ محصولات شما خسته شده‌اند و می‌خواهند چیزهایی درباره‌ی پشت صحنه‌ی تولیدات شما بدانند. اگر از آن‌ها چیزی نپرسید، هرگز متوجه تمایلات مخاطبانتان نمی‌شوید.

در ادامه مقاله به بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام و نکاتی دیگری می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
🏅 تمام تخصص و تجربه ی ۱۱ ساله ی ما در دنیای دیجیتال مارکتینگ، در اختیار شماست تا به بهترین شکل دیده بشید🏅
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 939
  • بازدید کلی : 3,346